در کمتر از سی روز با اضافه وزن خداحافظی کنید
حرفه وطن

thin در کمتر از سی روز با اضافه وزن خداحافظی کنید
اگر مشکل چاقی  دارید و از خوردن نوشیدنهیا تکراری کلافه شدهاید و در پی یافتن  معجونی معجزه انگیز برای خداحافظی با اضافه وزن هستید، مارگاریتای کاهو را امتحان کنید. با این نسخه میتوانید در کمتر از سی روز سایزتان را 1 یا 2 شماره کم کنید

 

مارگاریتای کاهو

مواد لازم برای تهیه مارگاریتای کاهو برای یک لیوان بزرگ یک نفره:

  • کاهوی رسمی: 6 برگ
  • گشنیز: یک دسته کوچک، نصف شده
  • لیموترش: یک عدد
  • آناناس تازه: یک پیمانه، خرد شده

> قبل از مصرف کاهو بهصورت خام یا پخته احتیاط کنید، زیرا کاهو یکی از سبزیجاتی است که بسیار مستعد آفت است بنابراین قبل از مصرف بهطور کامل آن را با آب سرد بشویید.

> بعد از شستن کاهوها 6 برگ از آن را جدا کنید و سراغ گشنیزها بروید. گشنیزها را مانند کاهوها بهخوبی شسته و قسمتهای تازهتر آن را جدا کنید. بعد از این مرحله آناناسهای تازه را خرد کرده (فراموش نکنید آناناس کنسرو شده را جایگزین آناناس تازه نکنید) و تکتک مواد نام برده را داخل مخلوطکن بریزید، اما قبل از زدن دکمه آن یک لیموی تازه را به آنها اضافه کنید، در آخر دکمه را فشار دهید.

> این معجون بیشتر برای افرادی که دچار مشکل افزایش وزن هستند، میتواند بسیار مفید باشد. چون هرکدام از مواد تشکیل دهنده آن نقشی در کاهش وزن دارند و بهراحتی قابل هضم هستند.

> اگر بازهم نگران کالری این معجون سبزرنگ هستید، بهتر است بدانید که ارزش غذایی برای هر لیوان 100 کالری عبارت است از: پروتئین سه گرم، کربوهیدرات 32 گرم، فیبر یک گرم، شکر 19 گرم، چربی نیمگرم و سدیم 19 میلیگرم، پس با خیال راحت بنوشید.

آناناس با فیبرش شما را لاغر میکند

آناناس خواص بیشماری دارد که مهمترین آن بالا بردن افزایش ایمنی بدن است، بههمین دلیل زمانی که به بیماریهای عفونی دچار میشوید یا عمل جراحی انجام دادهاید، به شما توصیه میشود از آناناس تازه استفاده کنید. اما آناناس با فیبری که دارد باعث پر شدن حجم معده و ایجاد احساس سیری میشود همچنین خوردن آن علاوه بر کنترل وزن و بهبود عملکرد دستگاه گوارش، میزان قندخون هم بهصورت طبیعی کنترل میشود. بنابراین افت قندخون بهویژه در افرادی که رژیم غذایی دارند، بروز نخواهد کرد.

لاغرکننده و محافظ قلب

کاهو یکی از سبزیجاتی است که منبع غنی انواع مواد معدنی مانند آهن، منیزیم، مس، کلسیم و پتاسیم است که هر کدام از اینها موجب بالا رفتن سوختوساز بدن میشوند. اما بهتر است از خواص پتاسیم غافل نشویم چون به داشتن فشارخون تحتکنترل کمک کرده و با تنظیم تعادل مایعات بدن موجب سلامت قلب میشود.

این چاشنی شما را لاغر میکند

همانطور که میدانید از دیرباز لیموترش بهعنوان یکی از خوراکیهای کاهشوزن، معرف حضورتان است که خیلی از افراد چاق سعی میکنند از تاثیر آن بیبهره نمانند. بهعلاوه لیموترش بهعنوان یک چاشنی در خیلی از خوراکیها و غذاها استفاده میشود که این معجون هم از این اصل مستثنی نیست.

منبع- مجله سیب سبز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: طب سنتی ، نکات طب سنتی ، بهداشت ، بیماری و واکسن ، دارو ، ،

نوشته شده در جمعه 30 آبان 1393ساعت 21:57 توسط عیسی میرداروطن|



      قالب ساز آنلاین